emmastening.blogg.se

Trevlig kväll igår!

Publicerad 2014-03-02 21:04:35 i Allmänt,

Hejsan hoppsan Karlsson! 

Igår så va jag och tränade, sen åkte jag till Sandra, vi gjorde inte så mycket. På kvällskvisten så började vi sminka oss osv. Efter de så ringde Am, så vi bestämde oss för att träffa han och en kompis, vi var bara på Ljusdal en sväng först sen gick vi upp till lägenheten. 
Vi spela massa tv spel och fjanta oss, lite senare så dansade vi haha. 
Fick till och med en lapdans.
Somnade i soffan och blir väckt av Sandra, vi skulle vara hemma för länge sen, så vi får klä på oss och typ springa hem.
När vi kommer hem så skulle Sandra låsa upp dörren, och dom har sånt hära lås med kod. Men såklart så har Sandra glömt den förbannade koden. Vi ringer hennes mamma men hon svarar inte. Det slutade med att vi fick ringa å dampa på ringklockan. 
Då kom hon och öppnade. 
Vi fikade lite osv.
Sen gick vi och la oss.
Dagen efter så sov vi till runt 13. Och mitt tåg gick 14:10. Så upp och käka massa smarrig frukost! 
Sen åkte jag och träna . 
Efter träningen har jag badat och nu ligger jag här i sängen blöt som en katt. Vet inte riktigt va jag ska hitta på ikväll heller. Får se vad det blir. 
PUSS














Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej jag är en tjej på snart 16 sommrar älskar mina vänner och sporten fotboll.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela