emmastening.blogg.se

Skola & träning

Publicerad 2014-03-25 22:12:58 i Allmänt,

Hellå, idag så hade jag nationella prov i engelska. Gick hyfsat för att vara engelska! 
Slutade 14:30 idag, sköööööönt var de. Efter plugget åkte jag hem och slöa, 19:30 var de dags för träning, vi körde kondition och massa stationsträning, efter de körde vi mage och armar. Sjukt jobbigt var de kommer nog inte komma ur sängen imorgon om jag ska vara helt ärlig. Avslutade träningen med lite match. 
Nu är klockan typ 22:00 och jag har precis hoppat i säng. 

Imorgon efter plugget åker jag till Ljusdal och köper nya träningstigts och jacka! Någonting som verkligen behövs ska jag säga er, efter de drar jag till gymmet och kör lite intervall träning. Sänt att få springa av sig lite.
 Ha de så gött! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej jag är en tjej på snart 16 sommrar älskar mina vänner och sporten fotboll.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela