emmastening.blogg.se

Mina planer för i helgen.

Publicerad 2014-03-20 22:36:51 i Allmänt,

som alla vet, om ingen har missat de?!
Så är de FREDAG imorgon!!!!!
Känns så underbart skönt, soooova hela helgen. Haha där drömde jag nog lite för mycket. Imorgon efter skolan följer jag med Sandra hem, vi ska nog inte göra så mycket. På lördagen ska jag vara vid stationen kl 08:00!! Har typ aldrig klivit upp så tidigt på en helg.. 
Ska iväg och spela DM match i Bollnäs. Tagga! Har inte spelat match på 100 år känns de som! 
Aja, efter matchen åker jag nog tillbaka till Sandra. Vi ska nog bara vara. Uppdaterar mer vad som händer. 
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej jag är en tjej på snart 16 sommrar älskar mina vänner och sporten fotboll.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela