emmastening.blogg.se

Min frisörfobi...

Publicerad 2014-03-10 23:23:51 i Allmänt,

Varenda gång jag går till frisören blir jag mera "rädd" eller hur man ska säga det.
Har aldrig tyckt in frisörer eftersom att jag aldrig har fått som jag velat. 
Blir alltid så sjukt missnöjd och typ gråter. Jag har alltid velat haft lååångt hår men jag har skött mitt hår sjukt dåligt, jag färgar det nästan jämt, har plattat det varenda dag i snart 4 år. 
När jag gick i 6an ville jag vara blondi så jag färgade de! Jag färgade de så sjukt många gånger så mitt hår gick av och av mer för varje dag. 
I början på 7an så klippte jag av mig allt hår! Jag hade typ ångest och gick med knut varenda dag i nästan hela 7an, slutet av 7an tog jag de modiga beslutet att bli brunett, efter ett tag så kunde jag gå utan knut, det som är så sjukt fjantigt var att jag fortfarande plattade mitt får när jag skulle ha knut så mitt hår blev inte så vackert! 
Jag har fortsatt att platta de under hela 8an och 9an, men nu känner jag att jag måste ta bort de igen för att jag ska få ett friskt hår, så de får ta igen sig i sommar. 
Så imorgon har jag tid hos StudioL 15:15. Jag är så sjukt nervös och vill verkligen inte men jag har insett att jag måste. Tror jag måste kasta plattången eller någonting för att jag inte ska platta det varenda dag. 
Ni får de för och efter bilder imorgon... 
Här kommer lite pics på mig under mina hår perioder eller hur man säger haha.

8-9 är lite svårt all jämföra eftersom jag har huvudet på sniskan i 8an haha. 
Annars kan ni ju kolla hur de har växt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej jag är en tjej på snart 16 sommrar älskar mina vänner och sporten fotboll.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela