emmastening.blogg.se

Länge sen men nu är jag tillbaka!

Publicerad 2014-03-09 00:31:33 i Allmänt,

Hejsan, har inte riktigt haft tid att blogga under lovet.
Dels för att jag inte har varit hemma någonting och jag har haft fullt upp.

Haft ett rätt okej lov, handlat i Gävle sovit hos massa goa personer! Jag har inte gjort så mycket mer en att bara varit och myst på! 
Ni kan se på min videofyme vad jag köpt i Gävle! Nöjd med mitt köp av all saker osv. 

Just nu är jag hemma hos Josefine och Sofia, vi kom nyss hem efter en biltur.

Imorgon blir det Delsbo en sväng, ska träna lite fotboll och sen blir de hem och sova. 
Bloggar nog lite imorgon! 

Godnatt mina fina💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej jag är en tjej på snart 16 sommrar älskar mina vänner och sporten fotboll.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela