emmastening.blogg.se

Redan fått träningsvärk..

Publicerad 2014-02-18 21:59:52 i Allmänt,

Hej.

Hann bara komma hem efter skolan, innan jag lära slänga i nog lite mat.
Vid 4 så åkte jag och mamma upp på PACE, vi körde ett crossfit pass på ca 50 min. Intensivt.. Sen så körde jag lite rumpa och insidan av låren. Sen mage.
Vi höll på till ca halv 7, åkte till Järvsö och köpte lite bananer osv. 

Sen halv 8 var de vara pallra sig iväg på nästa träning. Fotbollsträning, kondition och styrka. Va piss drygt. Känndes att man hade kört innan med. Körde till 9. 

Har redan träningsvärk i typ hela kroppen.. 
Nu sover man bra inatt i alla fall! 
Puss godnatt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej jag är en tjej på snart 16 sommrar älskar mina vänner och sporten fotboll.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela